Telefon: (85) 733 34 62     e-mail: biuro@bajecznefototapety.pl
Wyszukaj zdjęcie

Fototapety i obrazy na ścianę - FAQ - Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Wpisz w wyszukiwarce "słowa kluczowe", lub przeszukaj kategorie aby znaleźć zdjęcie lub grafikę które chcesz wydrukować.
- Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wyboru parametrów wydruku.
- Możesz wydrukować także ze swojego zdjęcia, wybierając zakładkę z górnego Menu "WYDRUK Z TWOJEGO ZDJĘCIA"
- Wybierz rodzaj materiału, efekt i rozmiar jaki chcesz uzyskać w wydruku z zamówionej usługi, a następnie ustaw kadr wydruku.
- Kliknij "DODAJ DO KOSZYKA" i wypełnij formularz zamówienia.

Jak długo trzeba czekać na otrzymanie zamówienia?
Zlecenie zamówienia usługi lub produktu w sklepie FotoDruk.pl może być składane 24h przez 7 dni w tygodniu. Zazwyczaj zmówienie realizowane jest w ciągu 2-5 dni roboczych. W szczególnych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji.

Czy mogę zamówić inne formaty i usługi niż dostępne na stronie BajeczneFototapety.pl?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z jednym z naszych konsultantów. Proszę pamiętać, że w tym wypadku czas oczekiwania może się wydłużyć się do 10 dni.

Jakie są koszty wysyłki i czy jest mozliwość odbioru osobistego?
Nasze produkty wysyłamy kurierem DPD. Koszt wysyłki przy zamówieniach opłaconych z góry to 19,00zł BRUTTO, a płacąc przy odbiorze 29,00zł BRUTTO. Produkty można odebrać osobiście w Białymstoku, w tym przypadku nie pobieramy żadnych opłat. Prosimy jednak o telefoniczny kontakt przed odbiorem.

DH LIDER (wejście C lub D)
ul. Wyszyńskiego 2 lok. 86/87
15-888 Białystok

Jakie metody płatności są akceptowalne?
Płatności można dokonywać przelewem na rachunek bankowy Firmy:
- NETSPECTRUM Wojciech Wyszkowski
  mBank: 39 1140 2004 0000 3102 3425 5000
- poprzez system płatności elektronicznych Dotpay
- lub kurierowi przy odbiorze.

Co zrobić jeśli się pomyliłem składając zamówienie lub chcę anulować?
Jeśli popełniono błąd w zamówieniu lub Klient chce je anulować należy skontaktować się z nami, aby natychmiast dokonać korekty: poprzez e-mail biuro@bajecznefototapety.pl lub zadzwoń pod nr. (85) 733 34 62

Czy otrzymam informację potwierdzającą złożenie zamówienia?
Na podany w formularzu adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana po złożeniu zamówienia, kolejna gdy otrzymamy płatność oraz trzecia kiedy zamówiony produkt zostanie wysłany. W dniu wysyłki, klient otrzyma także wiadomość od kuriera DPD z numerem listu przewozowego. Uwaga! Jeżeli nie otrzymają Państwo tych wszystkich wiadomości, tzn że trafiły do folderu SPAM na Państwa skrzynce.

 

Najczęściej wybierane obrazy w sklepie BajeczneFototapety.pl